HelpDesk ČSOB u mne doma?!

Používám službu Internet Banking,už asi půl roku, ovšem nemohu říct, že bych z toho byla nějaká odvázaná, ačkoliv jsem jen podprůměrný netový uživatel, ta služba mi nepřipadá úplně OK pokud jde o funkčnost stránek.

V pondělí jsem se pokusila realizovat nějaké platby, koukám, stránka má nový image, tak jsem jako první věc chtěla zkouknout pohyby na účtu….. “ Váš požadavek byl předán bance“, no běžná hláška, tak čekám, minutku, dvě, pět, přesunula jsem se do jiného okna, po dalších pěti minutách nakouknu, hláška je tam stále, inu, zkusila jsem pokyn zopakovat, ale ouha, vyskočilo na mne okénko “ Příkaz byl již odeslán bance“, z okénka se nedalo vykliknout, posléze ai ze stránky.
Zkusila jsem znovu další den, totéž, takže HelpDesk, kde jsem se dozvěděla, že „jim to nějak nefunguje pro IE, ale pracují na tom, dnes by to zarušeno mělo být odstraněno….

Včera jsem obdržela výpisy banky s upozorněním, že banka dala svým stránkám „novou tvář“, hehe, zkusila jsem bankovnictví –
nefunkční , ale na vstupní straně už bylo upozornění, že to NEJDE A půjde až 5.8. v 1.
Nešlo ani dnes ráno, přetso, že na stránkách už je napsáno, že služba je opět plně funkční.

Musela jsem odjet, ale hned po příjezdu k Labi volám na HelpDesk “ bla,bla,bla“
“ Omlouváme se“, dí operátor, pořád máme problémy, ne u všech klientů, ale u určitého procenta ano.“ Nejste náhodou doma?“ ptá se operátor.
„Ne už ne, proč?“
„No kdybyste byla doma, tak by programátoři zajeli k Vám a pokusili by se přijít odněkud od klientů, v čem mají chybu….“, dí operátor.
Rozřehtala jsem se nahlas, protože něco takového jsem ještě opravdu, ale opravdu neslyšela:-)))))))))))
Takže, pokud jste klienty ČSOB, nedivte se, pokud se k Vám do bytu nastěhují bankovní úředníci, nebo programátoři banky:-)))))

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

5 komentářů u „HelpDesk ČSOB u mne doma?!

  1. A co používají programátoři ČSOB?A proč se ti programátoři ČSOB nepřipojí od sebe z domu? No, oni asi vědí, co programují… :-)))

  2. cat, to takhle dalekobych asi enzacházela, ale možnáááá,bych mohla ČSOB poskytnout pronájem nějaké komůrky s gaučíkem, z které by mohli vyčkávat, monitorovat a případně zasahovat:-))))

  3. Tak v tom případě nezbývá, než si užívat domácí technické podpory :o) Kromě "finančních poradců" tak může u vás doma na sedačce posedávat ještě programátor a systémový analytik, každý z nich připraven poskytnout radu ;o)

  4. Já vím, já vím:)v tomto případě je problém v tom, že se jedná o účet na který platí skupina obyvatel x dva druhy plateb, což z hlediska e-banky jistě problém není, ale problém je, že tito lidé, většinou staří, mají trvalé příkazy, případně mnozí z nich chodí skládat peníze rovnou do banky, protože nemají žádné účty a taky nechtějí platit složenkama. Převod účtu k e-bance by jim transakce strašně zkomplikoval. A tak:-))

  5. jojo, není nad to používat eBanku. Ta tohle má zvládnuté nejlépe na celém českém trhu. Nemluvě o detailu, že transakce v rámci eBanky trvá něco přes minutu. Tudíž dojdou-li někomu z vašich přátel v nejnevhodnější dobu peníze, než dokončíte telefonický hovor s dotyčným, může si jít do blízkého bankomatu ;o)

Napsat komentář: catana Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *