Pojistná událost je radost už sama o sobě

ale ono jakoby to nestačilo, že se něco stane, ještě my blbci pojištění ty události hlásíme pojišťovnám, kterým platíme pojistky!

Naštěstí se mi nestávají často ty události, ale semtam jo, zejména u Vltavy, třeba když někdo nechá téct vodu přes 3 patra, nebo praskne trubka s vodou a proteče přes 3 patra, a tak.

Tohle se stalo zrovna nedávno, no v červenci, všechno jsem nafotila v 1. fázi, nahlásila škodu a zároveň požádala o vyhodnocení likvidátorem. Pak jsem vše vyfotila ve 2. fázi kopání a oprav, a požádala o vyhodnocení likvidátorem, poté ve 3. fázi-opraveno a čekala, zhruba měsíc, pak se ozvala nějaká Kooperativní paní, zeptala se mě, jestli chci, aby mi tu pojistnou událost proplatili propočtem, a já s tím souhlasila, když tedy nepřišel ten likvidátor. Peníze přišly na účet záhy, sice nepokryly celé náklady, ale i tak to bylo milé.

Minulý týden se ozval, likvidátor, že by chtěl vidět všechny ty opravené prostory A TO DNES (tedy minulý týden). Podivila sem se, ovšem náhodou sem byla u Vltavy a tak jsme se sešli, abychom společně bušili do 3 různých dveří bytů, které nám samozřejmě nikdo neotevřel, protože to bylo dopoledne a to lidi nebývají doma( na což jsem ho upozorňovala už do telefonu). Pak po mně chtěl, abych mu podepsala, že tam byl a že nikdo nebyl doma… To je přesně ta situace, kdy máte pocit, že jste vzhůru, ale vaše inteligence zůstala spát, za což vpodstatě ale vůbec nemůžete:-)

Včera jsem pro změnu v souvislosti s pojistnou událostí vzpomněla na Gombu .

Dnes je to 14 dní od mého střetu s autobusem a nahlášení události z havarijní pojistky, protože jinak je nehoda v šetření MHMP a hyn sa ukáže. Splnila sem všechno co pojišťovna požadovala, a furt nic, což je vzhledem k tomu, že mám vyměnit i kolo, dost dlouho, a tak jsem včera zavolala na Infolinku.

Kooperativní operátorka po mně chtěla nejdřív číslo škodní události a nepříjemně ji rozladilo, že ho dodnes neznám. Pak na mě, protivná jako prdel, vybafla něco ve smyslu

“ A PROČ to jako chcete proplatit propočtem, PROČ si to jako nenecháte opravit v autorizovaném servisu, nebo v našem autorizovaném servisu, PROČ??My Vám to tím propočtem stejně zaplatíme až si to necháte opravit a to auto nám pak ukážete! „

PROČ? Tak v první chvíli sem si připadala jako ostřílený pojistný podvodník, který ale vůbec neví, co teď má říct. V druhé chvíli sem řekla, že si nebudu nic nechávat opravovat podle úvah pojišťovny, protože bych se nerada ocitla v situaci, že mi v jakémkoliv servisu předloží fakturu na 150 tisíc, z čehož mi pojišťovna zaplatí třetinu s odůvodněním, že z ceny odečetla DPH, stáří Waldy a naběhané kilometry. Tento můj argument se ovšem Kopperativní operátorce zdál být evidentně chabý a tak mě odbyla tím, že mi zavolá likvidátor. Možná zavolá, někdy….

A tak jsem dnes zavolala do Kooperativy já, známé, která pracuje jako vedoucí oddělení auto škod, a převyprávěla jsem jí včerejší rozhovor s operátorkou.

“ Proboha co to jsou za kraviny?? Řekni mi číslo škodní události!“ řekla ona,

a vůbec mi nechtěla věřit, že ho dodnes neznám….

Příspěvek byl publikován v rubrice Modona online a jeho autorem je Modona. Můžete si jeho odkaz uložit mezi své oblíbené záložky nebo ho sdílet s přáteli.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *